sreda, 4. april 2012

7. in 8. dan: Sveti Frančišek

Sobota, prvi dan, ko nas je zjutraj presenetilo slabo vreme. Imeli smo planiran ogled Alcatraza, vendar smo ga zaradi slabega vremena prestavili. Zato smo si privoščili podaljšani jutranji počitek. Kmalu za tem nas je presenetilo sonce, kar je v takem času velika redkost v San Franciscu – trenutni letni čas je namreč zima. Hitro smo skovali nov načrt, da si v bližini izposodimo kolesa in se odpravimo na izlet skozi mesto proti mostu Golden Gate.

V naših nogah smo dobro spoznali razgiban relief San Fancisca.

Po dobri uri vožnje smo prispeli do samega mostu, kjer smo se z vetrom v laseh prebili do druge stani in nazaj. Most nas je povsem fasciniral, predvsem pogled na downtown San Francisco. Po dolgem potovanju in natrpanem urniku nam je vsem prijala rekreacija.

Naslednji dan smo nadaljevali z ogledovanjem znamenitosti San Francisca in njegove okolice. Povzpeli smo se na Twin Peaks, ki je najbolj priljubljena razgledna točka nad mestom.

Naša naslednja destinacija je bil Golden Gate Park, kjer smo se posončili na travi in slučajno izvedeli, da se nahajamo na Hippie Hill – tu nas je presenetil (ne)znan vonj. Pozno popoldne smo se odpravili na Hawk Hill, ki je znana točka za ogled sončnega zahoda nad mostom Golden Gate.

Zvečer smo se dobili z Andrejem Prestonom, ki v San Franciscu živi že 5 let. Za nas računalničarje je še posebno znan po ustanovitvi spletne strani Suprnova.org, ki je bila globalno zelo uspešna stran za deljenje datotek. Podvig mu je uspel, ko mu je bilo komaj 15 let. Ob odlični japonski večerji smo nekateri prvič okusili sushi in sake. Andrej nam je iz prve roke v sproščenem vzdušju povedal veliko dobrih in slabih strani njegovega projekta Suprnova, kot tudi njegovo izkušnjo z Ameriko in Silicijevo dolino.